Etusivu - Tulevat pelit - "Wingman" kisapäivä Kasarmilla - Osallistumislomake

  "Wingman" kisapäivä Kasarmilla Perustiedot
Osallistu tähän peliin
Näytä pelin osallistujalista

Pelin perustiedot

Nimi:"Wingman" kisapäivä Kasarmilla
Järjestäjä:Joensuu Airsoft Ry
Ajankohta:14.11.2020, 11:00-17:00
Pelialue:Kasarmi 4
Ikäraja: Ei ikärajaa
Sähköposti:[javascript protected email address]
Taistelupari 1(K0)1/2
Taistelupari 2(K0)2/2
Taistelupari 3(K0)2/2
Taistelupari 4(K0)0/2
Taistelupari 5(K0)0/2
Taistelupari 6(K0)2/2
Taistelupari 7(K0)0/2
Taistelupari 8(K0)0/2
Pariton (jaetaan pareihin paikanpäällä)(K0)0/16
Ilmoittautuneita yhteensä:7/32

"Wingman" eli suomeksi tutummin tunnettu taistelupari pelimuoto saa nyt kokeilukertansa kasarmille. Pelataan useampi lyhyt 2v2 peli ja pienin aikavälein vähiten pisteitä saaneet parit tippuvat pelistä. Voittajille luvassa palkintoja joiden rahallinen arvo tulee määräytymään paikalla olevien taisteluparien määrästä. (Suunnitelmissa olevat palkintojen arvot 1 sija =100€, 2 sija =40€, 3 sija =10€)

HINTA
20€ / osallistuja maksettuna paikanpäällä (ei JNSSOFT jäsen)
15€ / osallistuja maksettuna paikanpäällä (JNSSOFT jäsen)

15€ / osallistuja maksettuna etukäteen tilisiirrolla (ei JNSSOFT jäsen)
10€ / osallistuja maksettuna etukäteen tilisiirrolla (JNSSOFT jäsen)

Paikanpäällä voi ostaa Enola Gaye kuulakranaatteja 7€/kpl ja vuokrata midcap lippaita (AK/M4/MP5) 5€/2 lipasta.

AIKATAULU
10:30 ovet avautuvat
11:30 alkubriiffi ja aloitus
14:00 paikkeilla pidetään ruokatauko jos tarvetta
16:30 koitetaan lopettaa ja jakaa palkinnot

VARUSTERAJOITUKSET
-Jokaisessa erässä pelaajalla saa olla kannossa pääaseessa 2 lipasta (Max 100 kuulaa/lipas) sekä vara-asessa 2 lipasta (Max 16 kuulaa/lipas)
-Pelaajalla saa olla yksi kuulakranaatti per erä
-Pelaajan on kannettava mukana kuulosuojausta, esimerkiksi korvatulppia. Näiden käyttö on vaadittu vain niissä erissä missä on paukkukranaatit käytössä

SÄÄNNÖT
-Pelin tarkoitus eliminoida vastustajan joukkue 3 min sisällä tai suorittamalla lisäobjektiivi äänimerkin jälkeen
-Pelaajat tippuvat ensimmäisestä osumasta ja jäävät paikalleen makaamaan, taistelupari voi nostaa toisensa KERRAN erässä (molemmat voivat nostaa toisensa kerran)
-Peliaikaa alustavasti 3 min per erä, jos peli ei siihen mennessä ratkea niin tuomari ilmoittaa keskilipun olevan saatavilla jolloin lipun omaan spawniin vienyt joukkue voittaa
-Pelissä saa ampua vain kertatulta ja tehoraja on 1Joule (Vakio kaasupistoolit 1,2J)
-Pelissä on kaksi tuomaria jotka liikkuvat joukkueiden molemmilla puolilla, he voivat ilmoittaa jos pelaaja ei huomannut saavansa osumaa tai varoittaa huonosta käytöksestä
-Aseosumat eliminoivat kyseisen aseen
-Pyrotekniset kranaatit eliminoivat kohteet 5 metrin säteellä jos kohde ei suojaudu kiinteän suojan taakse
-Kuulakranaatit eliminoivat kohteet 3 metrin säteellä SEKÄ KOHTEET JOTKA SAAVAT LEVITTYVISTÄ KUULISTA SUORAAN TAI KIMMOKKEEN KAUTTA

HUOMAUTUKSIA PELIPÄIVÄSTÄ
-Tuomareiden sana on laki ja heidän sanojaan ei jäädä puimaan kentälle
-Kentällä ei puida osumia ja/tai niiden ottamista
-Epäselvissä tilanteissa sekä muissa ongelmissa voi huutaa "TUOMARI" ja huomauttaa epäilys huonosta käytöksestä jolloin tuomarit koittavat jatkossa katsoa tarkemmin tapahtuuko epärehellisyyttä
-Pelaajat voivat kieltää vastustajaa käyttämästä paukkukranaatteja ennen pelattavaa erää, tämä siltä varalta ettei mm, nuoremmat ole pakotettuja pelaamaan pelejä jossa on pyrotekniikkaa käytössä
-Pelin aikana tuomarit laittavat musiikkia pauhaamaan kerroksiin jotta askeleet peittyisivät paremmin
-Tuomarit tulevat kulkemaan pelaajien takana/mukana koittaen olla paljastamatta pelaajien olinpaikkaa. Heitä ei tarvitse väistää tai varoa ampuessa jos ovat tulilinjalla tai muuten lähellä ammuttavaa kohdetta. Järkeä käyttäen tottakai on suotavaa ettei tuomareita ammuta ;)