Etusivu - Menneet pelit - Vyöhyke-3017 Punainen Miekka

  Vyöhyke-3017 Punainen Miekka Perustiedot
Osallistu tähän peliin
Näytä pelin osallistujalista

Pelin perustiedot

Nimi:Vyöhyke-3017 Punainen Miekka
Järjestäjä:Joensuu Airsoft Ry
Ajankohta:23.09.2017, 11:00-20:00
Pelialue:Kontioranta, Kontiolahti
Ikäraja: Osapuolikohtainen ikäraja !
Sähköposti:[javascript protected email address]
Keltainen(K12)
13/20
Punainen(K12)
16/20
Sininen (Palkkasoturit)(K16)
2/4
Vihreä (Siviili)(K16)
4/6
Ilmoittautuneita yhteensä:
35/50

Pelikuva

IKÄRAJA
-K12 Keltainen osapuoli. 
-K12 Punainen osapuoli.
-K16 Siviili.
-K16 Palkkasoturien.

PELAAJAMÄÄRÄ
-MAX 50 pelaajaa.
-MIN 25 pelaajaa.

PELIMAKSU
-Jäsenet 3€
-Muut 6€
-Maksu paikanpäällä!
-Siviiliosapuoli ilmainen

PELIALUE
-BIOKUULAPAKKO
-Pelipaikan osoite on https://www.google.fi/…/62.73403…/@62.7345919,29.8302264,16z
-Autojen parkkeeraus pelialueen ulkopuolella olevalle parkkipaikalle.

 

AIKATAULU
09:00 Pelaajien vastaanotto aukeaa
11:00 Peli alkaa
15:00 Tunnin ruokatauko (Tulitauko)
16:00 Peli jatkuu
20:00 Peli päättyy

OSAPUOLET:

Keltainen
-K12
-MILSIM sissi osapuoli, tuhoamis ja puolustus tehtäviä
-Ei varusterajaa
-1000 kuulan kantoraja (Poislukien tulitukiaseet, tällöin kantoraja 2 lipasta/laatikkoa/rumpua)
-Käyttää lääkitseviä piristeitä kaatuneiden lääkitsemiseen
-MAX 20 pelaajaa

Punainen
-K12
-MILSIM armeija osapuoli, hyökkäys ja saatto tehtäviä
-Paikanpäällä ihmiset jaetaan ryhmiin ja määrätään rooli tehtäviä varten
-600 kuulan kantoraja (Poislukien tulitukiaseet, tällöin kantoraja 2 lipasta/laatikkoa/rumpua)
-Lääkintämies lääkitsee kaatuneet pelaajat
-Ei varusterajaa
-MAX 20 pelaajaa

Siviilit (Vihreä)
-K16
-Asekortti sääntö
-60 kuulan kantoraja (20 kuulaa/ lipas)
-SEMIPAKKO
-Ei maastokuvioisia vaatteita tai kantolaitteita
-Max 6 pelaajaa

Palkkasoturit (Sininen)
-K16
-100 kuulan kantoraja (Päivitettävissä 200 kuulaan)
-Yksi maastokuvioinen vaate (takki/housut) TAI kantolaite. 
-SEMIPAKKO (päivitettävissä sarjaan)

VARUSTERAJA:
Punaisilla tai keltaisilla ei ole varusterajaa. Oman osapuolen hihanauha oltava kädessä koko pelin ajan.
Siviilit näytettävä siivileiltä, ei kantolaitteita eikä maastokuvioisia vaatteita. 
Palkkasoturit erotuttava muista: Joko yksi maastokuvioinen vaate TAI kantolaite. Liivien kanssa ei saa käyttää maastokuviota tai maastokuvion kanssa ei saa käyttää liivejä.

ERIKOISSÄÄNNÖT
LÄÄKINTÄMIES SÄÄNTÖ:
Punaiset lääkintämiehet voivat kantaa kymmenen valkoista lääkintänauhaa mukanaan. Pelaajan ottaessa osuman voi tämä mennä max 5 minuutin ajaksi maahan makaamaan ja pyytämään lääkintämiestä. Kaatunutta pelaajaa voi kantaa tai raahata turvallisempaan paikkaan, kaatunut ei saa auttaa tätä omalla liikkumisella. Lääkitseminen tapahtuu laittamalla valkoinen nauha kaatuneen pelaajan raajaan ja laskemalla rauhallisesti kolmeen kymmeneen (30). Kerran osuman ottanut kaatuu seuraavasta osumasta kokonaan ja joutuu käymään tukikohdassa respawnaamassa.

SIVIILIT:
Siviilit kantavat asekortteja, kortiton siviili ei saa käyttää aseita vaikka ne olisivatkin kannossa. Puukkosääntö on siviileillä voimassa aina. Siviilit voi purkaa asekortista jos tämä suostuu antautumaan. Siviilit antavat informaatiota jos heidät pitää tyytyväisenä ja ääritapauksessa voivat myös avustaa osapuolia. Siviilit jotka saavat tietää jotain peliin liittyvää tietoa menettävät sen eliminoituessaa ja syntyvät "uutena siviilinä" jolloin kaikki siihen mennessä kerätty tieto häviää. Haavoittuneita siviileitä voi hoitaa lääkintämiehen voimin (lääkintämies sääntö) tai toinen siviili/keltainen pelaaja voi taluttaa tämän kenttäsairaalaan. Siviilien respawn tapahtuu offgame hallista. (Halli 8 ).

AJONEUVOT:
Pelissä käytössä ajoneuvoja, valkoinen auto on siviilien ja pelinjohdon käytössä sekä sillä ajetaan haavoittuneita tukikohtiin, erikseen mainittuna valkoinen auto voidaan ottaa muiden osapuolien käyttöön. Vihreä auto on kelt/pun osapuolen käytössä komentajien pyytäessä ja/tai pelinjohdon antaessa sen osapuolen käyttöön, tällöin se merkataan osapuolen värisellä lipulla kuljettajan yläpuolelle. Ajoneuvot voidaan tuhota äänikranaatilla (K18) tai telamiinalla. Tuhoutuneet ajoneuvot korjataan insinöörin avulla koskettamalla konepeltiä 15 minuutin ajan. Telamiinat poistetaan koskettamalla niitä 2 minuutin ajan.

PUNAINEN OSAPUOLI, RYHMÄ JA ROOLIJAKO:
Punaiselle osapuolelle liittyessä pelaajat jaetaan ryhmiin ja jokaiselle pelaajalle annetaan rooli jotta jokainen punainen pääsee suorittamaan tehtäväänsä kentällä. Rooleja ovat:
-Tulituki
-Lääkintämies
-Insinööri
-Tarkka-ampuja
-Ryhmänjohtaja

Pelissä käytetään muutoin normaaleja Joensuu Airsoft Ry sääntöjä ja rajoituksia. http://www.joensuuairsoft.net/phpBB3/viewtopic.php?f=1&t=1513

Normaaleista viikonloppupelejen säännöistä poiketen tehorajaa hieman muokattu!
Sarjatuliaseet: 1,6J
Tulitukiaseet 2,0J
Itselataava kertatuli 2,25J
Kertaviritteiset 3,0J
HUOM! Tulitueksi luetellaan vain oikeat tulitukiaseet: M60, M249, RPK, PKM jne. Perus rynnäkkökivääri rumpulippaalla ei oikeuta tulituki aseen tehoihin.

Yli 1,6J ampuvien aseiden käyttäjät huomioivat turvalliset ampumaetäisyydet ja kantavat vara-asetta tarvittaessa mukanaan.
Pelinjärjestäjät omaavat oikeuden siirtämään pelaajia osapuolten välillä joukkueiden tasausta varten.